dinsdag 29 maart 2011

Ezeltje prik

De zon schijnt, de tijd van de verjaardagfeestjes breekt weer aan. Kleuterdochter had er afgelopen week al twee. Ze ging naar een speeltuin (met het mooie weer lekker buiten feesten) en discobowlen (met binnenspeeltuin erbij). De lat ligt hoog, ik zit me nu al te bedenken wat te doen met dochterliefs verjaardag...

Lekker bij huis spelletjes doen, daar houd ik van. Kadootjes verstoppen, snoephappen, speurtocht en iets knutselen schiet me te binnen. En natuurlijk: ezeltje prik! Ik heb namelijk zo'n leuke gratis te downloaden Donkey and tails gevonden, gemaakt door Audrey Jeanne voor Happy Boutique. PS: In deze boutique vind je nog meer leuke goodies voor feestelijke momenten. Laat je inspireren!


De gratis te downloaden vlaggetjes die Jurianne Matter heeft ontworpen voor de opening van de nieuwe shop van Hippe Kippe zijn ook uitermate geschikt voor een vrolijk kinderfeest (ook leuk voor een grote mensen feest!).


6 opmerkingen:

  1. Mijn moeder maakte vroeger ook altijd hele spelletjesmarathons en mijn feestjes waren superleuk!!
    Nog een paar jaar en dan mag ik er zelf ook aan geloven, voor dochter. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er leuk uit, nog een jaartje dan mag mijn oudste ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die vlaggetjes..! Ik kwam via via op je blog terecht, maar ben blij verrast na het zien van al het moois. Ik ga ze ook maken. Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gedaan Floortje, veel plezier met maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga Ezeltje Prik gebruiken morgen voor het eerste kinderfeestje van mijn zoon. Ik ben heel blij dat je deze online heb geplaatst. Ik heb het als PDF opgeslagen en op meerdere pagina's afgedrukt. Zal ongeveer de maat van de deur zijn als het klaar is. Nogmaals Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ga volgende week met mijn BSO kids een hollandse spelletjes middag doen. Ik heb via via je site gevonden en de ezel + staarten uitgeprint. een paar keer vergroot en klaar is kees! echt super leuk, ben benieuwd wat de kids ervan vinden! tnx

    BeantwoordenVerwijderen